Löpning, bollskolan, Lillsved, Eriksdalshallen, PT, myskväll i soffan

Min dag finns i rubriken;-)
Började dagen med 4 km löpning, gick bättre än igår men känner mig otroligt klumpig när jag springer... Haha!
Sen var det bollskolan som gick väldigt bra idag, framförallt P07 gick bra!:-D
Efter det åkte jag ut till Lillsved med pappa och Sandra så att dom fick se hur jag lever och bor. Vi passade på att fika på systrarna delcelius. Super gott!
Efter det åkte jag till Eriksdalshallen för att sen 3:5 kvarten mellan skuru och Eslöv. Skuru vann stort, JIPPI! Så nu är dom vidare till semi! En väldigt seg match första halvlek med väldigt lite mål. Tror det stod 11-11 i halvlek.. Sen satte skuru fart på matchen och det blev en bra match!
Passade på att köra lite PT med en av mina handbollsspelare. Sjukt kul och hon var riktigt duktig!
Resten av kvällen spenderades framför TV tillsammans med mamma, syrran och min moster Leena som är här över natten:-)
Nu ska jag sova!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0