Löpning snart da!

Nu sitter jag och dricker lite celcius och väntar på att mamma ska vakna så att vi kan gå ut och springa:-) vädret lockar ju inte direkt... Vad hände med solen?!

Orkade inte blogga igår, jag och mamma gick nämligen och la oss vid 00.30, vi fastnade vid ett spännande NYPD avsnitt;-)
Igår hade jag ju träning med 01:orna. Vi va 7 st då resten hade åkt iväg, det är ju påsk nu. Men vi hade en riktigt rolig träning! Då 03:orna inte tränade tog vi deras tid också och körde alltså 2 timmar handboll;-) Vi körde en del roliga övningar första timmen då jag bestämde. Och timmen efter fick tjejerna önska sig varsin övning. Så det va kul:-) Dom skötte sig jätte bra, dock blev dom lite griniga i slutet när blodsockret började sjunka och dom började bli trötta;-)
Nu vaknade äntligen mamma så nu måste jag göra mig klar:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0