Mix- cupen!

Godmorgon!
Idag ska jag åka iväg och coacha mix- cupen! En cup där man spelar tjejer och killar blandat! Super kul!:-D

Man spelar som vanligt bara det att det är 3 tjejer och 3 killar inne på banan samtidigt. Tjejer får dubbla poäng vid varje gjort mål också. För att dom ska våga och inte låta killarna ta över.

Det ska bli super kul att coacha! Både att få testa att coacha killar! Men också se hur det kommer gå när vi mixar lagen på banan, om man vågar ta i och spela tuff handboll. 

Men nu måste jag äta frukost och göra mig i ordning. Jag skriver ikväll!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0