Passar på att blogga nu!

Sitter i herrgården och skriver ut massor med papper på allt vi ska kunna inför tentan/ provet om typ 2 veckor så jag kan ta med mig allt till Turkiet:-) 

Datorerna är lite sega så det tar tid och eftersom att jag har internet här passar jag på att blogga lite;-)

Idag har vi haft löpning och PT på schemat. Några från mitt gymnasium (95:or) va här och hälsade på vilket var kul!:-D löpningen var intervallträning och långa intervaller vilket var väldigt jobbigt! 

På PT lektionen fick vi känna på lite den typen av test vi kommer få göra som slutprov så det va skönt. 

Efter skolan åkte jag till Tyresö för att vara med på fysen med mina 01:or. Jag körde mitt gympa pass med dom och filmade för jag behövde göra om två låtar från förra redovisningen. Det var super kul att köra med dom!! Svettigt värre också! Vi avslutade träningen med att ta fram massor av roliga redskap och köra skeppsbrott. En super rolig avslutning på denna dag:-) nu är jag strax klar här i datasalen och ska gå hem och sova:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0