Stan, Match, middag

Har haft en helt underbar dag!
Först stan med VT som var super trevligt! Vi åt mat på Kalori, ett nytt ställe i kungshallarna. Sen vidare till Norrmalmstorg där dom delade ut sommarens nyheter, alltså glass gratis. Jag och VT smakade på flera stycken:-)
Sen kollade vi lite i affärer innan jag var tvungen att åka till hallen.
Vi spelade Semi i skanstullhallen mot Skånela. Vi vann med 3 bollar, 17-14 tror jag det blev! Super kul för nu är vi i FINAL!:-D däremot fick jag typ spela 3 min... Super tråkigt och jag blir irriterad över att man kallar in mig och så får jag ändå inte spela... Men, men, jag tränar ju inte så jag förstår innerst inne varför:-)

Efter matchen blev det en spontanmiddag med en del av "the Old Family", det vill säga laget från förra säsongen. Hur mysigt som helst:-D
Nu ska jag snart sova, är inte alls trött men jag måste upp 08.00 imorgon så får se till att somna;-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0