En bra helg i Lund

Igår morse påbörjade jag och pappa vår bilresa ner till Lund. 6.5 timmar senare var vi framme och äntligen fick jag träffa min syrra igen! Har saknat henne!!
Den eftermiddagen/ kvällen spenderades med att packa alla hennes grejer, kolla in Lund och äta middag på restaurang:-)
Efter en hemsk natt i en liten soffa på hennes rum vaknade vi vid 8. Tanken var en löptur men det öste ner regn, blixtrade och åskade... Så vi struntade i den;-) istället började vi packa ihop det sista, åt frukost, fixade oss och städade.
Sandra har idag nämligen flyttat in till en annan kvinna. Detta då det inte funkade på det andra stället av olika anledningar. Det nya stället är toppen! Stort fint rum! Och kvinnan som bor där är redo att vara den extra mamma Sandra behöver:-) en jätte trevlig kvinna!
Jag hjälpte Sandra att packa upp i hennes nya rum och det blev super fint!:-D Tyvärr var vi tvungna att åka lika fort som vi kom kändes det som och det var jobbigt att lämna henne:-/ men hon är en modig och stark tjej och jag är väldigt stolt över henne!<3
Efter dryga 6 timmar i bilen igen tog jag mig en tur ner till utegymmet, skönaste på länge!
Varför jag inte bloggat under tiden har varit för att jag glömt laddaren hemma och min mobil dog... Jag vet, smart haha!











Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0