En kväll med VT

Orkade inte blogga igår för jag var så himla trött. 
Började dagen med att säga hejdå till Sandra, sorgligt men är så otroligt stolt över henne och glad för hennes skull, hon förtjänar det här!
Sen förberedde jag en del inför Uppstarten med 01:orna idag. Hann med en sväng till Farsta för att fika med pappa, faster, farmor och kusin.
Sen blev det en sväng till gymmet för rehab. Bilderna är från min rehab. Typ den tyngsta övning jag har. Alltså inte den jag blir tröttast av utan den som är tyngst att utföra. Jag är fortfarande lite för svag så får inte upp bäckenet hela vägen... Men har blivit mycket bättre om jag får säga det själv!

Gårdagskvällen spenderades med VT:-D först kom hon hit så tog vi en promenad med Ayla runt barnsjön. Sen åkte vi till centrum för att handla mat och godis för vi hade film kväll. Så himla mysigt! Jag är så tacksam över att ha en kompis som VT! Hon är fin och underbar! Vi såg på Små Citroner Gula, inte bästa filmen men helt ok;-)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0