En underbar middagsdate!

Åå det var helt underbart att få träffa Eva igen! Det va ett helt år sen sist men känns som tiden stått stilla, det kallar jag äkta vänskap!<3
Vi åt Thai buffé på holliday, hur gått som helst men shit va mätt jag blev! Haha!
Sen tog vi en promenad genom stan. Hela Drottninggatan ner till Stureplan och sen Kungsträdgården för att sedan gå tillbaka och åka hem:-) super mysigt!
Nu är jag hemma igen och ligger i sängen redo för att sova! Klockan ringer 06.00 imorgon för träning! Jobbigt! Men ikväll somnar jag med ett leende på läpparna! Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner och familj!<3





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0