Reebok levererar!

Eller i själva verket var det jag och mamma som levererade nu när vi tränade tillsammans med mitt nya material från Reebok. Glömde ta kort och nu är allt nedpakat. Men jag har köpt häckar, motståndsband, stege, fallskärm och gummiband. Det var riktigt kul!:-D vi körde typ crossfit liknande med olika typer av löpning och spänstträning. Jobbigt men väldigt kul!:D
Dock såg vi en huggorm som kom precis bakom oss, mamma råkade lägga ryggsäcken på den.. Den var över 1 meter lång!:-o super äckligt!
Annars idag startade jag dagen med ett sjukt bra löppass tillsammans med den äldsta dottern som var här med min moster. Det blev 4 km på 22 min, inte illa för ett pass innan frukost måste jag säga:-D
Sen åkte vi in till stan för shopping, jag fick med mig ett linne från scala hem (bilden) annars hittade jag inget jag kände för att köpa. 
Åkte hem för att hinna träna lite och nu ska jag iväg igen in till stan för att träffa min kompis Eva från Värmland:-) hon bodde i Tyresö ett tag när hon var 15 och då lärde vi känna varandra. Så nu är hon i stan och vi ska äta middag tillsammans:-) ska bli super mysigt!:-D





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0