Vilken bra dag!

Idag har det varit en väldigt bra dag! På C8 fick jag hålla i två fyspass- 1 för dom yngre och ett för dom äldre. Kul att få hålla i stafettpinnen!:-)
Sen har min grupp skött sig utmärkt och vi har haft en rolig dag tsm:-D
Körde dessutom en kubbträning, haha alltså vi lirade kubb, kul!
Efter C8 åkte jag hem direkt för att ha ett PT pass med en fotbollskille men han fick kalla fötter och ställde in. Så körde själv istället. Jag körde stegen, häckar och lösningar, jätte kul att hoppa häckar och kunna göra det innan smärtan blir för stor:-D det går framåt!
Hann med 30 min simning på krusboda badet med mamma och vår granne också, dock gick det passet sådär:-/
Avslutade dagen med att våra grannar kom in till oss så har vi umgåtts och tagit några öl (inte jag;-)), jätte mysigt!
Men nu ligger jag i sängen och ska sova, uppstigning 06.30 imorgon:-)









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0