Julfirande

I år firade vi som vanligt jul i Strömsholm hos Eva och Ellinor tillsammans med Leena. I år var också pappa med:-) 
Julafton började med Ben och Rehab på gymmet, en tradition jag har! Körde innan frukost så styrkan i kroppen var inte lika bra som den brukar men det gick i alla fall och jag var helt slut när jag åkte från gymmet. Vid 12 var det avfärd mot Strömsholm. Sen följdes julafton av kalleanka (eller ja, det va på iaf;-)), mat, julklappsutdelning, besök i stallet, efterrätt och sen ännu mer julklappar:-) Efter spelade vi spel och bara umgicks. En riktigt mysig och rolig julafton.
Juldagen startade med löpning i -12 grader! Sen bestod den av shopping på Lager 157, XXL och Rusta, dom ända som hade öppet;-) Fick hem riktigt snygga kläder! På Lager 157 köpte jag 5 tröjor, en shorta och 1 par jeans för bara 450kr. På XXL köpte jag ett par löparbyxor från adidas och en långärmad skitsnygg och mysig tröja från Reebok för bara 598kr!:-D nöjd tjej! Avslutade den dagen med promenad och styrka.
Idag har vi bara tagit det lugnt och tagit oss tillbaka till Sthlm.





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0