Ledig idag!

Idag är jag ledig från skolan! Så skönt! Har en del att hinna med. Ska starta nu med lite flow då träningsvärken är brutna i hela kroppen! Efter Boxercise i onsdags och spinning+ben i gymmet igår behöver kroppen mjukas upp lite! Efter frukosten sen ska jag bege mig till Nacka för att träffa en ortoped som ska bedöma min rygg då jag ansökt om pengar från försäkringskassan. Sen ska jag simma innan jag åker hem och äter lite lunch och kanske får lite plugg gjort. I eftermiddag ska jag till min massageterapeut och förhoppningsvis hinner jag med rehab innan det men tror inte det... Därifrån är det raka vägen till Täby där jag har stadslagsträning med grabbarna:-) en fullspäckad dag med mycket roligt!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0