En fantastisk helg i Värmland!

Har inte haft tid att blogga i helgen för haft det såååå trevligt med Bibbi och Torsby!:-D
Jag och Bibbi har umgåtts en hel del vilket har varit jätte mysigt! Det har varit så skönt att bara kunna slappna av hela helgen! Inte stressat alls och bara tagit det lugnt och gjort det jag känt för. 
I fredags åt jag och Bibbi middag när jag kom fram. Sen satt vi och fikade och tittade på Tv resten av kvällen.
På lördagen var vi ute i Torsby och handlade. Jag avklarade milen på längdskidorna!, åt lunch/ middag med Morfar och Bibbi, besökte mormors grav och avslutade kvällen med att sitta och prata med Bibbi:-D
Idag har vi inte hunnit med så mycket, vi var och handlade, tog en promenad, åt lite mat och sen var det dags att åka. Tråkigt att lämna Bibbi men skönt att komma hem också.
Stannade hemresas i Karlstad för att hälsa på Leena också:-)
Har haft en SJUKT BRA HELG!:-D är full med ny energi och redo för veckan som kommer!
Nu ska jag sova, uppstigning 05.45 för löpning imorgon. Ätit sjukt mycket onyttigt den här helgen så nu måste jag jobba lite hårdare med träningen den här veckan;-)













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0