Hemma igen

Nu är jag hemma igen och har hunnit äta lite lunch också:-)
Allt gick bra hos Stellan! Han behövde inte fylla på så jätte mycket så har inte så jätte ont:-) svårt att prata men det mest irriterande just nu är att bedövningen jag andades in kom upp i näsan också så den är också bedövad haha! 
Planerna idag är att plugga det jag missar eftersom att jag inte är i skolan. Sen blir det nog en promenad med Ayla (om jag orkar vill säga haha! är helt slut och har typ ont i hela kroppen... jag tror kroppen är lite sliten. tur att jag måste ta vilodag på grund av stämbandet idag också) och så ska jag stå för middagslagningen idag:-)








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0