Jobbig men riktigt rolig träning!

Idag var träningen riktigt jobbig! Framförallt fysen! Det va riktig Sune Fys med styrka tillsammans med kondition. Då det blir som roligast!:-D hade mjölksyra i hela kroppen efter det;-)
På handbollen sen gick det helt ok. Min bål orkar inte riktigt hålla uppe mig efter en kort stund så då får jag väldigt ont... Men orkar inte känna efter så kör på ändå. Vet att jag inte ska klaga eftersom jag gör det valet själv men eftersom jag bara kör handboll en gång i veckan så ska det nog gå bra! Har inte jätte ont nu vilket är bra!:-)
Nu är jag trött och helt slut i kroppen, precis som det ska vara! Legat på spikmattan en timme nu typ så ska sova nu. Sovmorgon imorgon till 08.00, skönt!
Gammal bild men den utstrålar så mycket energi och glädje tycker jag:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0