Mot Praktiken!

Godmorgon! Eller godnatt är kanske mer rätt ord;-) 
Haha nej men för mig är det morgon!
Nu sitter jag på bussen på väg mot min praktik. Jag ska praktisera med Bella i Farsta på deras motionsanläggning med gym och simhall:-) tror det kommer bli super! Vi ska få följa en tjej som heter Jenny som gick på Lillsved för ett eller två år sedan. Super skoj!
Jag ska även vara hos PT konsulterna och följa Linda, en fd elit fitness. Alltså hon tävlade i fitness förut. Där kommer jag få följa henne med hennes kunder. Ser verkligen fram emot det!
Jenny börjar hon 06.00 på måndagar därav denna tidiga morgon. 
Klockan ringde 04.45, så jag är trött! Men somnade 21.30 så fått sova en del i alla fall, fast väldigt dåligt! Vaknat till och från hela natten i tron om att jag försovit mig:-( inte kul!
Men nu sitter jag i alla fall på bussen och är på väg!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0