Praktik dag 1!

Det har varit super kul på Farsta Sim- och idrottshallar idag!
Vi har städat Farstahallarna och fått köra den stora skurmaskinen! Sen har vi städat massagerummet så vi kan massera. Har hunnit med att köra ett Multipass med vår handledare som instruktör. Riktigt mycket bål som tog hårt på ryggen. Men väldigt intressant för det var många övningar jag aldrig sett förut.
Efter jobbet gymmade jag, rehab och helkropp med TRX band. Vi har fri tillgång till gym och simhall!:-D
Sen hem, äta snabbt och sen vidare till 01 träningen. Sprang korta intervaller med dom och jag körde också, super kul!:-D
Avslutade dagen med 40 min promenad med hunden då jag även hann med att prata lite med faster Bibbi vilket gav mig ny energi!
Nu ska jag sova. Uppstigning 07.30 imorgon för PW och sen ska jag till PT konsulterna 11.00:-) kul!







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0