PT konsulterna

Sitter på bussen på väg mot stan. Idag ska jag vara med Linda hos PT konsulterna och följa henne med hennes kunder! Ska bli riktigt kul!

Började morgonen med 45 min promenad med Ayla i det fina vädret! Solen lös och trotts att det var lite kallt så var det jätte skönt! Tog lite bilder också:-)




Promenaden var en bra start på dagen och nu är jag taggad att vara med Linda hela dagen!
Jag ska till ett gym vid odenplan typ som heter Delta. Har aldrig hört tallas om det och vet inte vart det ligger så det blir intressant!:-)
Önska mig lycka till!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0