Stan sen handboll

Att vara i stan med syrran var väldigt mysigt och roligt idag!
Först åt vi på vapiano sen gick vi till scala för att kolla på balklänning:-) vi spenderade över en timme på scala! Hittade två väldigt fina klänningar! Se bilderna. Tillslut blev det den svarta!

Efter detta åkte jag hem och vilade lite innan det var dags att åka ner till handbollshallen för att coacha de två första matcherna i Tyresö Handboll Bygma cup. 
Först mötte vi Skuru i en väldigt målfattig match! Det blev 4-7 till dom om jag inte mins fel. Och vi gjorde 3 av dessa 4 när det var typ 3 min kvar;-) 
Andra matchen mötte vi Skogås där vi förlorade med typ 3 bollar tror jag. 
Båda matcherna har vi för lite vilja... Vi stegar i sidled istället för mot mål vilket gör att det blir grötigt och vi kommer aldrig till avslut... Däremot har vi bra försvarsspel mestadels under båda matcherna vilket var kul! Alltid finns det något positivt!:-)
Men nu ska jag sova, uppstigning 06.30 imorgon för vi har samling 07.30. Imorgon väntar 3 tuffa matcher!




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0