Vilken dag!

Vilken dag det har varit idag! Startade med en 45 min promenad innan frukost. Sen fixade jag massor av grejer med handbollen. Efter det drog jag och övade gympa i 3 timmar och är verkligen inte klar! Redovisning om 3 dagar... Måste bli klar!
Avslutade dagen med ett besök hos läkaren för att i princip bara få besked att jag ska komma tillbaka och ta blodprov samt lite andra prov för att kolla varför jag blir så yr och matt vid minsta tuffa ansträngning (haha hoppas ni fattar) och en träning med 01 som gick väldigt bra:-)
Nu är jag tillbaka på Lillsved. Skönt men ändå inte... Imorgon har jag mycket att göra så ska försöka sova nu!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0