Athletes Eat and Train, They dont Diet and Exercise

Den här bilden såg jag idag och den är väldigt bra! 
Jag anser att om man inte är allergiskt mot något så ska man äta en varierad kost med bra mat. Och när jag säger bra mat så menar jag att man ska äta både kolhydrater, fett och protein i form av husmanskost och liknande, Och är man väldigt överviktig eller av något annat skäl behöver gå ner i vikt så ska man plocka bort lite av kolhydraten och fettet men jag tycker absolut inte att man ska plocka bort det! Jag tycker det är för många som lever på kyckling och grönsaker! Vi har fått fel bild på mat tycker jag! 
Själv kör jag på att äta det jag vill men då får jag träna utefter det också! Självklart ska man inte äta godis och sånt hela tiden eller trycka i sig bröd bara för att man är sugen på det. Men det är okej att äta godis med mera en gång i veckan om man är regelbundet aktiv med träning. Och det är okej att äta ris till kycklingen! Låt inte mat hindra dig! Låt det bli en möjlighet för dig!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0