Dagen!

Rehaben imorse gick riktigt segt! Hade ingen som helst lust!
Däremot har dagen annars varit väldigt bra! Startade skoldagen med två stycket 30 min core pass och det va tungt! Framförallt eftersom jag inte byggt upp min bål så bra än. Men jag klarade det och har redan träningsvärk!;-)
Efter det hade vi PT lektion där vi kollade på en film om hur hårt vi kan pressa kroppen i olika situationer, typ när man håller på att möta döden och så. Med adrenalin och allt det där, sjukt intressant!:-D
Efter skolan va det simning som gällde och idag gick det väldigt bra faktiskt! Kul! 
Avslutade dagen med 2,5 timmar plugg då jag bland annat blev klar med mitt gympa pass!!:-D och sen kollade jag EM - matchen för herrarna tillsammans med Therese:-)
En riktigt bra dag! Imorgon startar jag dagen med ett styrkepass innan frukost! 



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0