Debut match!

Idag har jag spelat mim första match sedan april förra året!:-D på grund av sjukdom och skador i laget hade dom ont om folk och jag fick hoppa in och spela! Jag fick spela kant och 9- meter och spelade totalt ca 25-30 min av 50 möjliga så det är jag nöjd över! Jag lyckades göra 2 eller 3 mål så det va också kul!
Vi mötte AIK och inte för att vara sådan men dom är sämst! Det går så långsamt och dom är inte alls bra man mot man men jag ger dom beröm för att dom kämpar hela matchen och ändå lyckas göra 9 mål! Matchen slutade 37-9 så vi krossade dom men släppte in för mycket mål i andra halvlek. 
Detta beror delvis på att vi hade utespelare i mål och målvakten som utespelare haha! Och att vi slappnar av för mycket. Men vinst är alltid en vinst! Detta va alltså i juniorserien. Den jag är för gammal för egentligen haha! Men i Stockholm får man spela juniorserien när man är 1 år för gammal. 
Ryggen klarade det också väldigt bra! Gjorde lite ont när jag fick smällar och blev instabil men det gick över förväntan!
Annars i skolan idag har vi haft Hälsoprofilsbedömning (HPB) hela dagen. Det har varit intensivt men intressant! Vi har fått ta blodtryck och jag hade 110/70 om jag minns rätt:-) sen fick vi lära oss om vad HPB är och varför man gör det samt hur det går till. 
Imorgon är det ben med Ulle i min klass som gäller innan frukost, tagga! Lär va ganska trött för det va jobbigare än jag kom ihåg att spela match haha!
Nu måste jag sova! Godnatt:-)








Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0