Fullt upp!

Sorry för dåligt bloggande! Har haft fullt upp;-)
Idag har varit en fantastisk dag!:-D började med simning som gick fantastiskt med 1300 meter på dryga 30 min! Innan frukost! Rekord tror jag;-)
Sen hade vi gympa på idrotten, Sofie och Louise höll i ett dans- gympa pass som var riktigt kul!:-D avslutade veckan med ett träningspass med Per och några andra och tog sedan helg. Kvällen har spenderats med min alldeles underbara Matilda! Vi har haft film kväll med Sex and the City 1, god mat och efterrätt så klart!:-D Det blir så mycket skratt och glädje när vi är med varandra! Hon är en äkta vän!<3
Nu ligger jag på min älskade spikmatta igen! Har lånat ut den de senaste två nätterna till Tobbe som haft jätte ont i ryggen och det har drabbat min rygg hårt! Så är glad att ligga på den igen:-D
Nu ska jag sova, klockan ställd på 08.30 för vid 09.30 ska jag och Matilda köra gympa innan jag ska iväg och coacha 01:orna i två viktiga matcher! 
Ikväll somnar jag med ett stort leende på läpparna!<3




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0