Gott Nytt År!

Gott nytt år alla läsare:-)
Skriver det lite sent för jag firade nyår ute på Lillsved men världens bästa människor och kom hem 04.30 och orkade inte blogga då;-)
Jag hade världens bästa nyår igår! Sjukt kul va det! Hela kvällen var full med skratt och det va helt underbart!
Kom dit 18.30 och vid typ 19.00 började vi laga mat. Det blev hemmagjord suschi (som va sjukt god!) till förrätt, kyckling och potatiskroketter (stavning?) med sallad till huvudrätt och så mina efterrätter, cheescake, kladdkaka och muffins som avslutning. Sen hade vi massor av godis och chips såklart!:-)
Vi hann spela lite spel under kvällen också vilket va väldigt kul och sen vid tolvslaget var vi ute ock sköt raketer såklart! Jag fick en bra video men måste lista ut hur jag ska ladda upp den, några förslag?
Efter tolvslaget, eller ja vid typ 01.00 så gick vi upp och chillade i hallen haha, spelade fotbolll och basket:-) sen vid 03.30 tog jag bilen hem. Ville inte sova kvar där för Rektorsvillan är så läskig om man är själv och kändes skönare och mindre omständigt att ta bilen hem då än om man skulle göra det nu;-) Tog ganska lång tid hem för jag va lite rädd för alla rådjur första milen;-)
Men det va iaf en sjukt bra kväll och ett underbart slut på 2013! 














Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0