Har inte bloggat på länge...

Vet att jag inte har bloggat på länge och det är för att jag inte haft tid... Så här kommer en sammanfattning på helgen:)

Lördag- vi var på hard rock café och åt middag för att fira Bella som fyllt 20! Det va hur kul och trevligt som helst! En kväll full av skratt och skvaller;-D Jag och Bella åkte hem på kvällen sen medan dom andra åkte ut till Lillsved igen:-) va hemma runt 00 och det va sköt att komma hem tidigt:-)

Söndag- hade möte med mina lagledare 11 och det mötet gick väldigt bra! Sen drog jag till Nacka Bollhall där jag stod i cafeterian, kollade Nacka spela mot Eskil. Dom vann med 10-15 bollar:-) sen skulle jag ha åkt tillbaka till Lillsved men fastnade i hallen några timmar till för att jag träffade massor av trevligt folk och det fanns roliga matcher att titta på;-)
Va tillbaka på Lillsved vid 17.30. Då va jag med på Amanda och Idas gympa pass, vilket var den enda träning jag hann med denna dag. Vid 23 åkte jag och hämtade Matilda i hemmesta. Som tur var följde Tobbe med och körde för jag vågade inte när det va så halt och mörkt... Tur jag har vänner som ställer upp för mig!<3
Somnade typ 00.00 så är lite trött idag...












Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0