Hos läkaren

Sitter i väntrummet hos min läkare på odenplan, Stellan. Jag ska fixa till mina stämband. Jag ska spruta in tuppkam på mitt vänstra stämband som är förlamat så att det blir tjockare så att glappet mellan stämbanden inte blir så stort och på så sätt blir det lättare för mig att prata:-) dock kommer detta påverka min andning lite... Får se hur det går på träningen ikväll...
Jag ska alldeles strax få spela in min röst (tror jag) och sen få andas in bedövning innan jag ska träda Stellan 13.25:-) Är lite nervös för det är första gången jag är här utan mamma haha så vi får se hur det går;-)
Bilden är från promenaden imorse när Ayla hittade en kompis att leka med:-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0