Jag är helt slut!

Nu börjar min kropp säga ifrån på riktigt! Idag har jag blött näsblod 10 ggr! Alltså i princip hela dagen! Dessutom har jag typ mjölksyra i benen konstant och jag är helt slut i kroppen! Dags att dra ner på tempot och äta lite mer tror jag! Ska försöka komma iväg till läkaren för tror inte mina värden stämmer...
Men iaf, idag startade jag ju dagen med simning och det gick lite trögt men väldigt bra ändå:-D
Sen hade vi tester på PT lektionen. Vi testade i grenar som jägarvila, armhävningar, plankan, stillastående längdhopp med mera.
Avslutade kvällen med ett handbollspass med Nacka:-)
Nu ska jag sova och låta kroppen återhämta sig!






Kommentarer
Postat av: Inger

Skärpning nu. Vila ordentligt

2014-01-22 @ 07:30:00

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0