Mot Nacka!

Godmorgon!
Snart ska jag ta mig vidare till Nacka där vi har samling 08.15 för att sedan åka vidare till Eskilstuna där vi spelar mot HK Eskil:-) jag ska ju inte spela men ska följa med i alla fall som jag skrev igår för att det är kul och det va så längesen:-)
Vi har två dam- spelare med oss sen är det bara Nacka spelare så ska se hur det går. Jag tror på vinst för HK Eskil ligger 3:e sist och vi ligger 4:a. Men dom har hemmaplan och så, men jag tror på Nacka:-D
Nu måste jag göra mig klar för att åka. Bifogar resten av bilderna från igår:-)






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0