Skönt att vara tillbaka!

Det har varit underbart att träffa alla i Rektorsvillan igen och vi har haft en kväll med mycket skratt!:-D
Har precis kommit tillbaka efter att ha hämtat Matilda på centralen (då hennes tåg va försenat och hon missade sista bussen ut hit) och det va super att få träffa henne igen, så jag längtat! 
Dock är jag redan trött på vägen ut hit med alla rodjur och jag ska köra den 6 månader till... Men sånt är livet!
Nu måste jag sova! Uppstigning 06.30 som vanligt för morgonträning. Oklart vad för jag vet inte om gymmet öppnar men någonting blir det!





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0