Sova nu!

Handbollen idag gick bra men det va väldigt tråkigt:-/ efter handbollen pratade jag med Glantz i 30 min medan jag åkte hem. Super skönt att prata med henne för det va länge sen:-D när jag kom hem tog jag en 45 min PW och passade på att prata med faster Bibbi vilket gav mig mer styrka och glädje! Tänk vad människor kan göra!:-) 
Imorgon uppstigning 08.30 för lite träning, sen ska jag till odenplan för att fixa mina stämband och sen träffa bästa Vendela för att avsluta dagen med handboll. En bra dag kommer det bli! Men nu måste jag sova för att orka;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0