Syster

Nu när jag ändå är inne på datorn slänger jag upp en video till;-) Det är en trailer på den film jag såg idag. Syster heter den och den va inte speciellt bra tyckte jag, lite konstig och ointressant;-) Men nån anna kanske gillar den!
Enjoy!
 
Annars idag så simmade jag när vi kom hem från matchen och det va skönt att få röra på sig! Trotts att kroppen va sliten och jag kände mig klumig så kom jag 1500 meter på 50 minuter så det är jag nöjd över:-) 
sen åkte jag hem till mamma, packade och sen hem till pappa. Idag var det jag som stod för matlagningen så det blev helt missbildade pannkakor, goda men dom va inte så fina haha! Sen har vi bara chillat i soffan och umgåtts, super mysigt:-)
Nu ska jag försöka övertala pappa och syrran att vi ska spela ett spel, önska mig lycka till!
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0