Tyresö

Är hemma i Tyresö nu. Har studiedag imorgon och hade ju träning med 01 idag så stannar kvar här då jag ska sov här i helgen:-)
Gym gick bra med Ulle imorse, roligt va det!:-D
Annars idag hade vi genus föreläsning vilket va jätte kul! Det va en kvinna som hette Helen från handbollsförbundet som föreläste om genus och sånt inom idrott och hur man kan tänka som ledare. Bra för mig också för jag fick hennes mail för hon ville att jag skulle kontakta henne för hon ville prata med mig om att kanske böja jobba/ hjälpa till på förbundsnivå vilket vore jätte kul!:-D en av mina drömmar faktiskt!
Resten av dagen hade vi HPB vilket inte va speciellt kul... 
Avslutade kvällen med en 01 träning som gick bra! Dom startade trögt men sen kom dom igång!
Nu ska jag sova. Imorgon tar jag sovmorgon och sen ska jag passa på att göra sådant jag aldrig hinner annars. Framförallt fixa med handbollsgrjer;-) ikväll får jag sällskap också, super mys!
godnatt!






Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0