Återgå till det normala;-)

Nu ska jag återgå till det normala bloggandet;-)
Så, vad har jag gjort idag?
Jo, jag startade dagen med lite lätt rehab (utan vikter) innan frukost. Har inte tränat innan frukost på typ 4 veckor så det kändes skönt och ovant på en gång men jag märkte direkt vad mycket mer frukost jag fick i mig:-)
Härlig start också med tanke på vädret! Strålande sol! Underbart!

Sen uträttade jag några små ärenden i centrum innan jag mötte upp Bella och så åkte vi till flaten badet. Super mysigt att få träffa underbaraste Bella igen och härligt att få soldyrka lite;-) 
Vi passade på att prata om allt som hänt sen vi sågs sist och bara umgicks.

Avslutade dagen med ett simpass i vår pool, eller alltså inte min familjs pool utan området vi bor i delar på en pool. På onsdagar är det vuxensim på kvällen så jag, mamma och vår granne gick dit. Super härligt var det! Jag har inte simmat ordentligt på ca en månad så det var verkligen toppen att få vara i vattnet igen! Och bra gick det också! Jag kände mig snabb, smidig och i toppform haha! Det där sista var nog bara en känsla;-) svårt att vara i toppform efter tre veckor på SSC haha!
Det blev i alla fall 1200 meter vilket jag är stolt över:-D

Men nu ligger jag i sängen på spikmattan och ska snart sova! Ska kolla på film på datorn en kort stund sen släcks lampan.
Godnatt!







Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0