Flow

Startade dagen med 30 min Flow och blev precis klar:-) super skönt att göra det på morgonen tycker jag! 
Dock har min fascia längs hela baksidan blivit jätte stel vilket resulterar i för mycket ryggsmärta:-( försökte fokusera en del på den stretchingen nu så har blivit lite bättre men inte mycket.
För er som inte vet så är fascia en hinna runt musklerna och mellan musklerna. Den finns för att hålla ihop muskeln och som "glidmedel" mellan musklerna. Den är svår att stretcha. Enligt forskarna måste man hålla stretchpositionen i några minuter för att fascian ska töjas ut. Men skam den som ger sig! Jag ska kämpa;-)
Annars idag har jag inte så många planer, ska ju tydligen inte vara så fint väder så vi får se vad jag hittar på:-) ikväll blir det ett boxpass i alla fall:-D




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0