Två av tre pass avklarade!

Idag tog jag en ofrivillig lång sovmorgon! Jag gillar att sova ut men inte till 11.30! Det var alldeles för länge tyckte jag... Men nu blev det så...
Startade i alla fall dagen med intervaller. 10 st 70 meter innan frukost. Inte jätte mycket men det var så pass varmt och eftersom att jag visste att jag hade två konditionspass till idag så tog jag det lite lugnt:-)
Sen efter att ha solat en stund, avnjutit lite go fika så åkte jag och syrran ner till mammas gym och körde ett stenhårt Boxercise pass. Riktigt kul och svettigt!:-D 
Nu har jag precis avnjutit en riktig sommarlunch, en tallrik naturell yoghurt med nektarin och äpple i:-) mums! 
Ligger och tar igen mig i ute soffan under solen innan det är dags att cykla ner till Alby för att möta upp några 01:or och 02:or och Fysa lite, skoj! Det blir dagens tredje och sista pass! Skönt att vara frisk och tillbaka!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0