Vilken underbar dag!

Efter frisören idag tog vi en sväng på byn och handlade och kollade i nya butiker:-) sen hem för fika och paus. Tog en löptur som gick väldigt bra! 5 km med ett tempo på typ 5.30 per km vilket är längre och snabbare än jag har kunnat springa på länge! Så jag är väldigt nöjd!:-D svettigt värre dock då jag tog på mig löparjackan då det precis regnat och det blev sjukt varmt! Det gör jag inte om!
Sen efter middagen så åkte vi och spelade minigolf, hur trevligt som helst!:-D Tyvärr mötte jag min övermann, Bibbi fick 83 p och jag 88... Men jag tar det med ett leende;-) det var kul för det var längesen jag spelade och så skrattade vi väldigt mycket!
Sen efter en premiernad med hunden så har vi suttit på altanen och pratat och diskuterat och haft väldigt trevligt!:-D 
Nu är det läggdags, men måste skriva att jag är väldigt tacksam över att jag har Bibbi!<3




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0