En ganska stressig dag

Nu börjar resan till Holland närma sig! Det är nu det gäller liksom;-) alla detaljer ska fixas och trixas med så har en hel del att göra! Har dessutom inte packat upp och ställt i ordning mitt rum sen Lillsved så måste göra det också... Idag har jag förutom att vakna upp halvt döende (eller!? Haha!) simmat vilket gick helt ok men svår att simma tempo när man inte riktigt fick i sig syre i sändningarna... Men det gick bra i alla fall:-) sen har jag hunnit med 4 km löpning och rehab på gymmet. Mellan detta har jag suttit framför dator en hel del (och nu är jag äntligen klar!), kört runt till spelare och lämnat nya väskor vi fått av Philips, varit på syrrans konsert och börjat packa upp. Låter inte som så mycket men det har känts väldigt stressigt idag iaf.
Imorgon blir det att fira syrran (typ) för att hon går ut nian, fixa henne inför balen och hjälpa henne att fixa sig, packa och städa, göra dom sista förberedelserna inför Holland. Mycket att göra och så lite tid.. Haha nej men det löser sig!:-D





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0