Fia Camp dag 2

Idag har det varit ännu lite roligare! Ungarna är mer vana och vågar släppa loss! Dessutom är dom mer vana så det blir inte lika jobbigt allt runt omkring.
 
Idag körde jag 4 hårda pass med 05:orna och dom klarade det riktigt bra! Två handbollpass, ett fys och ett lek (springlekar). Jag är sjukt imponerad över hur mycket dom orkat och hur mycket dom kämpat!
Är också imponerad över hur duktiga dom är och hur mycket dom tog till sig igår som dom använde idag:-) STOLT!
 
Har hunnit med ett gym pass med Emma och Ida idag också. Det blev tung träning helkropp för dom och rehab för mig:-) dom var sjukt duktiga och det var väldigt kul!
 
Nu ligger jag i sängen och hoppas på att spikmattan ska göra underverk för jag har så sjukt ont i ryggen! En.tryckande värk som ger mig illamående och gör mig galen! Tror jag har så ont för att jag körde ca 15 min gympa med barnen idag och då var det en.del hopp. Vilket inte är jätte bra för mig... Men det är så svårt när man inte känner smärta när man kör utan den kommer nu. Om det nu är därifrån, det vet man ju.inte... Det ända jag vet är.att det gör sjukt ont och jag ber "till gud" att citodon och spikmatta ska hjälpa.mig att somna och att jag inte har ont imorgon!
Men nu ska.jag sova, så godnatt:-)
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0