Firar nationaldagen med massor av träning!

Tog låååång sovmorgon idag till klockan 11! Super skönt!:-)
Då gick jag upp och tog en promenad på 4 km innan frukost. En ganska jobbig promenad för hundarna trasslade in sig hela tiden och lyssnade inte så bra...

Efter frukost blev det gymmet för rehab och därefter simning. Simningen gick riktigt bra så det var väldigt kul!:-D dom 40 min jag simmade flög förbi!

Nu har jag precis ätit upp lunchen/ middagen (haha!) och ska packa. För jag ska åka med hundarna till deras ägare då dom kommit hem och vår vecka som hundvakter är över. Därifrån ska jag och Ayla åka till Västerås där vi ska spendera helgen:-) vi ska fira min kusin och titta när hon tävlar. Skoj! Men nu måste jag packa och gå ut med hundarna innan vi åker.



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0