Ketchup Krig i RV!

Idag har jag haft en fantastisk dag här på Lillsved! När jag och Bella kom hit vid 15 så busade vi med Amanda och ställde ut 300 muggar och annat på hennes golv! Super kul:-D skönt att hon tog det med ett garv!:-)
Sen städade vi ett bra tag (det är sjukt dammigt i detta hus trotts att vi städat hela året) då allt ska grund städas! Sen blev det middag och vi försökte äta upp allt vi hade i frysen så vi gjorde en buffé med köttbullar, kyckling, korv, bacon, falukorv, mathavre, kroketter och wokgrönsaker. Inte jätte gott men helt ok:-) middagen slutade med ett ketchup krig mellan mig och Amanda haha! Det började med att hon kastade en köttbulle på mig precis när jag skulle dricka och då blev jag så rädd att jag hällde ut all saft över mig haha! Då hämnades jag genom att jag skulle spruta lite ketchup på henne. Då tog hon flaskan ifrån mig och precis när hon tryckte till lyckades jag vända flaskan mot henne så hon sprutade ner sig själv och sen var kriget igång! När hela vi var fulla av ketchup och vardagsrummet också slutade vi! Det ser ut som om jag inte har något ketchup på mig på bilden men tro mig, mitt ansikte och hår var intäkt av insmetad ketchup! 
Det var äckligt men riktigt roligt hahahahhahahahahhahahahhahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!:-D
Avslutade kvällen med soffhäng och nu ska jag sova! Simning imorgon så uppstigning 05.25!










Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0