Midsommar

Nu tänkte jag uppdatera om vad jag gjort.annars förutom holland;-)
 
Den 12/6 hade min syrra bal då hon gick ut nian. Jag hjälpte henne att fixa sig och jag måste säga att hon blev mega fin! En riktigt snygging!
 
Sen jag kom hem från Holland har jag reparerat mig själv, haha nej men i fredags åkte jag, mamma och syrran till strömsholm för att fira midsommar. Det var riktigt mysigt! På fredagen följde jag med min kusin till hennes kompis på middag där, kul att umgås med hennes folk också:-) 
Annars i helgen har vi bara varit där och tagit det lugnt. En hel del träning och så fick jag testa på och rida på ellinors häst. Bara skritta typ 5 min men jag tyckte det var läskigt! Även fast Fiona är jätte snäll så var jag rädd att jag skulle göra något så att jag ramlade av men jag klarade mig:-) det var roligt! Trotts att jag såg ut som en.klumpeduns haha!
 
Nu sitter jag framför Tv i Tyresö igen och har under.kvällen kört 1 mil på cykeln. Gjorde ont i ryggen sista 4 men nu gör det inte jätte ont så det är bra!(Y). 
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0