oslagbar känsla!

Efter jobbet idag åkte jag till gymmet och mötte upp Ida för lite träning. Vi startade med att springa massor av Intervaller ute. Vi fick ihop 28 Intervaller av olika slag. Sen i gymmet körde.vi styrka med.egen kropp och lite Chins.också;-) det var.brutalt jobbigt! Men samtidigt väldigt skönt! Det var länge sen jag kände mig helt slut efter att pass.för att ryggen har gjort att jag känt mig begränsad och då inte hittat övningar där jag kunnat pressa mig själv.tillräckligt. Men idag gick det och jag är super glad över det! Bästa känslan att sitta i soffan nu på kvällen och känna muskler bulta av trötthet, Underbart!:D
Hann ju med.ett simpass imorse.som inte gick jätte.bra, bara ok så det gör denna känsla extra skön!
Men nu måste jag sova, uppstigning 06.00 för.rehab imorgonbitti(Y)
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0