Stockholm Maraton

Glömde blogga igår...
Det var riktigt kul och häftigt att titta på Stockholm Maraton! Alla dessa löpare som tar sig igenom loppet! Jag var fascinerad! Coolt också att se den absoluta Eliten!
Jag och Fanny möttes upp i Slussen och sen tog vi oss till starten. Där träffade vi på några från IP klassen och tog sällskap med dom. Först stod vi och kollade vid starten, sen gick vi till gammal stan och stod där ett bra tag och sen vidare till Kungsan vid 3 mil. Jag var förvånad över hur pigga alla såg ut efter 3 mil! Galet imponerande!:-D
Tyvärr mötte vi aldrig upp våra klasskamrater som stod och hejade. Vi hittade dom inte... Så dom flesta bilderna är snodda från instagram haha!
Däremot såg vi CH (en klasskompis) två ggr under loppet och så såg vi vår lärare Per. Dom andra missade vi:-/

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag någon gång inom anat framtid ska ta mig igenom ett halvmara och ett maraton! Måste bara fixa ryggen så att den pallar. Annars gör jag det i rullstol! 

Hann med lite shopping också på nya XXL i stan och Stadium! Älskar rea;-)









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0