Vårfesten

Idag hade vi vårfest här på skolan. Det innebar fotografering/ mingel 17.30-18.00 och sedan middag med underhållning 18-22. Hela förmiddagen gick åt till städning och packning! Så här ren har RV aldrig varit! Det kan jag lova!;-)

Vårfesten var den roligaste, underbaraste och helt fantastiska middag jag någonsin varit på!:-D Lärarna bjöd något kolossalt på sig själva i olika uppträdanden, dom flesta med association med sex haha!
Några elever höll tal dom häpnade mig och många andra! Jätte fina tal! Jag är sjukt imponerad över att dom har modet och orken att skriva och hålla i ett tal! 
Middagen var alltså helt fantastiskt med extremt mycket skratt!:-D
Jag vann dessutom ett pris på årets elevgala, en gala där lärarna bestämmer vem som ska vinna vilket pris. Jag vann Årets bänkvärmare. Ska se om jag kan få tag i nomineringen imorgon men det handlar om att jag alltid är här och är väldigt aktiv:-D Super glad för den vinsten! Fick en fin ros!

Efter middagen var det fest i bunkern (dåligt väder så kunde inte vara ute...) men precis som på andra fester så blir det inte så kul för mig för jag kan knappt dansa pga ryggen och jag kan inte samtala med något för att musiken är för hög och min röst för hes. Men jag var där ett tag:-) Super trevligt att hänga med alla!
Sen gick vi bort till Elevbyn och hängde upp mina Nike skor som ändå skulle slängas. Några andra elever har också hängt sina skor över elkabeln i luften så efter mycket om och men lyckades jag tillslut få upp dom! Bilder kommer imorgon när det är ljust!
Avslutade med chill mys i RV med Amanda och Frida och nu ska vi sova och ladda inför skolavslutning imorgon.










Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0