Äntligen i sängs!

Nu ligger spelarna äntligen i sängen, eller madrasser är det ju faktiskt;-) efter mycket om och men har dom lagt sig, vi släckte för ungefär 15 min sen. 
När vi kom fram till Sundsvall fick vi skjuts till hallen. Sen gick vi till en pizzeria precis här intill som lagade riktigt god mat! Jag åt en avokado sallad, mums!:-)
Dom va så snälla att dom höll öppet 20 min extra för vår skull! Trevliga norrlänningar!
Annars är området vi bor i inte så jätte kul... Getto varning och det driver omkring ungdomar som spelar låg musik utanför och knackar på dörrar och fönster. Men bara ignorera så slutar dom nog snart;-)
Klassrummet är väldigt litet, precis så vi får plats men finns det hjärterum så finns det skärterum eller hur det stavas haha!
Nu ska jag snart sova jag också, hör att spelarna börjar somna. Imorgon går jag upp 07.45 för att sen väcka spelarna 08.00.
Första matchen är 10:20, sen spelar vi 14.20 och 19.40. Det ska bli kul imorgon!



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0