Äntligen sovmorgon!

Då det var cup i helgen och jag somnade sent och gick upp tidigt så ska det bli skönt att få sova ut imorgon! Uppstigning 09.00:-)!

Idag har jag varit med på skolsim och lärt barn simma, riktigt kul!:-D
Har varit med på ett Tabata pass och övat en del spänst i lilla hallen. Hunnit med lite massage också. Inte haft jätte mycket att göra idag så lite långtråkigt... Efter jobbet åkte jag och köpte nya vinterskor till vinterveckan. Sen iväg till Fys med 01:orna. Jag brukar inte vara där men var det idag eftersom jag påbörjat utvecklingssamtal och hann med 5 tjejer idag efter löpningen vilket var bra:-) det va lätt löpning och lite intervaller som blev dagens löpning med dom. Skönt med tanke på att jag inte får bort mjölksyran ur benen... Den är där konstant... Segt! Men bara att bita ihop och köra på!:-)
Nu ska jag sova, bilden är på mina nya skor. Dom ser ut typ så. Ligger på spikmattan så kan inte ta bild på dom;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0