En bra dag!

Idag har varit en lugn och skön dag!
Startade dagen med simning som i och för sig gick dåligt då kroppen var trött...
Sen lite CV stuga i skolan innan ett 40 min kettlebell pass med Elin som var jobbigt:-)
Sen lite föreläsningar om att hitta trender och karriärer innan jag rehabbade med Julia 45 min. Mycket roligare att rehabba tsm med någon!
Efter middagen körde jag dagens sista pass. Ett crossfit liknande pass där jag hade 7 stationer där jag jobbade 10-15 reps per station. Jag gick liksom ett varv. Och så skulle jag hinna så många varv som möjligt på 25 min. Det var det passet jag tänkt köra med min PT kund så var tvungen att testa först;-)
Avslutade dagen med en lugn och skön hemma kväll, behövdes då det varit mycket på sistone och mer kommer det att bil;-)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0