En härlig vårdag!

Idag har det varit sjukt fint väder! Börjar bli lite kallare nu men äntligen är det vår!:-)
Började dagen med ett ryggpass, sen var det skola som gällde. Passade på att spela fotboll och sola lite på rasterna;-)
Va dock tvungen att åka vid lunch för att åka till min sjukgymnast.
Det gick bra där, dock gjorde det sjukt ont! Han behandlar ju genom att dra och trycka och det är inte det skönaste... Men jag andas mig igenom smärtan, allt för att bli bättre!
Då vi inte ser några tydliga resultat så ska vi öka tempot lite. Två ggr i veckan till honom och skärpa till träningen igen... Ingen stång, fria vikter eller annan träning som belastar. Nu är det lite maskiner, lagom med konditionsträning och massor av rehab som gäller! Känns tråkigt att behöva gå tillbaka och inte köra fria vikter längre:-( men, jag är bestämd och ska verkligen ge det här en chans! Jag vill bli bra!!
Efter sjukgymnasten åkte jag hem till Tyresö eftersom jag har träning ikväll. Tog en promenad med favo hunden som jag saknat sjukt mycket och nu lagar jag mat lite snabbt innan jag ska bege mig till hallen:-)









Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0