Fredag+ Lördag

Fredag:
Igår hade vi jobbmässa i skolan. Det innebar att flera olika företag/ skolor kommunchef presenterade sig och så fick vi mingla/ prata med dom om framtiden. Väldigt givande och jag har en plan!
Planen är fortsatta studier. Jag ska plugga Tränarlinjen på GIH, samtidigt plugga Lillsveds Entreprenörs linje på 50% på distans. Och så ska jag (och kanske en till) starta ett företag eller liknande! Jag är taggad!
fick vi sluta redan 11.30 efter TTF ute i solen. Åkte hem runt 14.00, efter att ha suttit i solen och solat med Amanda, hem till mamma och samlade prylar till loppisen. Sen vidare till pappa där jag åt middag och umgicks lite med pappa och syrran:-) mysigt!
Avslutade kvällen med mamma i soffan.

Lördag:
Startade dagen med att åka till trollbäcken för att hjälpa till att göra i ordning och starta loppisen vi hade med F-01 idag. Därifrån åkte jag med mamma till gymmet. Körde 4 km på crosstrainern och sen lite styrka för Biceps. Men börjar bli väldigt förkyld och många runt omkring mig har hamnat i feber så försöker vara lite försiktig;-) däremot körde min mamma på riktigt bra! Jag är imponerad!:-D
Från gymmet hem i några timmar innan jag åkte tillbaka till trollbäcken för att stå på loppisen drygt 2 timmar. 
Loppisen gick sjukt bra! Över 6000 kr vinst fick vi ihop vilket är riktigt bra! Alla pengar går till Hollandresan.
Har varit sjukt bra väder både fredag och lördag! Äntligen är våren här!

Nu ska jag sova, måste ge kroppen en chans till återhämtning för nästa vecka är en intensiv men rolig vecka!:-D
Avslutar denna vecka med Bollskolan som vanligt så uppstigning 08.00:-)













Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0